خدانگهدار به آبجى ها و داااااش هاى عزيزتر از جونم

.....................



خدانگهدار به آبجى ها و داااااش هاى عزيزتر از جونم

با تمومه تلخى هاى حرف آخرم ... با غم و اندوه فراوون ميگم "خدانگهدار" ميخوام اين روزها كناره خدا جونم باشم ، ميخوام هر روز ازش يه چيز بخوام و فقط و فقط هر لحظه با خداجونم درد و دل كنم ، تو اين مدت بايد درس بخونمو اين تجديد لعنتيمو هم پاس كنم و به خودم برگردم . تا وقتى كه آدم نشدم هرگز برنمى گردم ... اما به نفس عشقم قسم يه روز برمى گردم و ... ، قول شرف ميدم . خدا ميدونه كه همه تونو دوست دارم به قدر اقيانوس هااااا و به همون كه عاشق شدن رو يادم داد قسم . وداع با شما برام خيلى خيلى سخته اما..... الهى بميره دل سنگ روزگار كه عشقمو ازم گرفت تا نتونم از خوشى ها حرف بزنم و همتون رو ناراحت كردم !!! خدا ميدونه كه اين دم آخر بارها كاغذ رو پاره كردم و موندن رو چاره كردم اما نشد ... نشد كه نشد ... من بايد انقدر با خدام باشم بلكه آدم شم ... خودم ميدونم اگه يه روزى برگردم شايد فراموش شده باشم ، شايدم ... هيچى ولش كن !!! همه تون رو مى سپارم به خداى مهربون . همون كه هميشه و هميشه عشقمو سپردم بهش . اگه بدى ، خوبى ديدين حلالم كنين . خدانگهدار تا زمانى كه آدم بشم ... شمارو جون هر چى عاشقه فراموشم نكنين ... من ... من برمى گردم ... (آبجى فرزانه) من دارم با دل شاد ميرم پس تورو جون من ، تورو به خدا ناراحت نشو . ميخوام آدم شم و برگردم ، ميخوام بشم همون سامان خرخون ، همون كه چند سال پيش شاگرد اول كلاس بود ... فقط منو ببخش آبجى تو اين مدت... ببخش اگه دردهام به تو منتقل شد ، ببخش اگه داش كوچيكه ى بدى بودم واست ، آخه هميشه دلم از غم نوشت و دل تو هم به درد اومد . اما خداييش انقدر غصه داشتم كه نتونم پنهونش كنم و تو هم هميشه دلگرمى بودى و آرومم كردى و با دل پاكت دعام كردى . بخاطر كارهام منو ببخش آبجى - ( آبجى ثمن) منو ببخش بار آخر سفره ى دلمو پيش تو باز كردم آبجى . ببخش كه غمگينت كردم . بخدا دم آخر كه خبر دادى آپم . بخدا اشك تو چشام جمع شد اما من ... من بايد.... هميشه آبجيه واقعيم بودى و هميشه آرومم كردى با دعاى قشنگت . ببخش تو آرومم كردى اما من چى؟ داغونت كردم آبجى ، ببخش كه داداشى بدى بودم واست - (آبجى محدثه) منو ببخش ... ببخش اگه داداشو بدى بودم واست ، خيلى سخته اما ديگه مجبورم كه با كاغذ دردودل كنم ... يادمه اسمم رو گذاشتى خداى احساس ، منم اسمت رو گذاشتم خداى خوبى . پس خداى خوبى داداشيشو ميبخشه نه؟ منو ببخش خداى خوبى من - (آبجى سحر - دختركى بنام سحر) منو ببخش ، ببخش اگه دعات كردم دعام برآورده نشد ، خيلى تو مهربون بودى ، كاش ديگران هم قدرت رو ميدونستن ؛ منو به همراه ديگران ببخش - (آبجى نگين-فرشته هاى عاشق) ببخش اگه نشد هيچ وقت داداشيه خوب باشم برات ... آخه تو اين مدت هرگز نفهميدم غمت چى بود؟ آخرش فهميدم اما نتونستم كارى كنم. منو ببخش آبجى - (آبجى شقايق) هميشه و هميشه دلگرمى بودى و هميشه دلسوز و مهربون . منو ببخش اگه قول دادم بهت سر بزنم اما نشد زياد بيام آخه هر دفعه ميومدم قرار بود غم هم دنبالم بياد ، ببخش كه غصه هاتو بيشتر كردم ، ممنون كه تنهام نذاشتى . منو ببخش آبجى كوچيكه - (آبجى سارا) منو ببخش كه با نوشته هام هميشه اشكت در اومد و به غم هات اضافه كردم ؛ حلالم كن . از همه ى اينا بگذريم مواظب خوبى هات باش= من عاشق اين جمله تم . آبجى سارا منو ببخش اگه داداشى خوبى نبودم .- (آبجى كى كى) منو ببخش سفره ى دلت باز نشد اما نتونستم آرومت كنم . ببخش اگه داغتو تازه كردم هى ... ببخش اگه داداشى خوبى نبودم واست - (آبجى الهه) هميشه تعارفى و مهربون و دلگرمى بودى و هميشه آرومم كردى . ببخش اگه دلتو رنجوندمو غمگينت كردم ببخش اگه داداشى بدى بودم واست - (آبجى آلما) منو ببخش كه هرچى سعى كردم كمى از خوبى هات جبران كنم بازم نشد، مديونت و ممنونتم آخه تو اولين عضو گروهم بودى . ب"دلباختگان"رو مديون توام . ببخش اگه داداشى خوبى نبودم واست .- (آبجى نفس) ازت بى نهايت ممنونم كه نويسنده ى وب خراب ما شدى . راستى منو ببخش اگه اون مطلب "تنها راه رسيدن به تو" نويسنده ش تو بودى و زحمتشو تو كشيدى اما نويسنده ش عوض شد . خداييش راستش چون قالبم صفحه بعدى نداشت ؛ ناخواسته ثبت موقت زدم و نويسنده ش بنام من تموم شد در حاليكه تو زحمتشو كشيدى . شرمنده منو ببخش آبجى نفس جونم - (آبجى زهرا -مهربانانه) خيلى خيلى دلت پاك و بى ريا بود و هميشه دعام كردى و مثل يه خواهر بزرگتر ازم پشتيبانى كردى . ببخش اگه داداش خوبى نبودم - (آبجى نگين-قلب سوخته) منو ببخش آبجى اگه نتونستم از تنهايى در بيارمت و ببخش داداشى خوبى نبودم - (آبجى فائزه) منو ببخش اگه راهنمايى هام خوب و كافى نبودو نتونستم كمكت كنم . ببخش اگه داداشى خوبى نبودم واست - (آبجى سحر-حريم دل) منو ببخش اگه گاهى با نوشته هام ناراحتت كردم و يادمه هميشه دلگرمى بودى ، ببخش اگه داداشى بدى بودم - (آبجى سوگند) منو ببخش اگه هميشه نوشته هات بامزه بود و نوشته هاى من غمگين . هميشه راهنمايى هات مفيد بودن ممنون . ببخش كه داداشى خوبى نبودم - ( آبجى فرشته كوچولوم) ببخش كه آدرسم عوض شد و آدرستو نداشتم كه خبرت كنم . هميشه خيلى مهربون و باادب بودى آخر سرهم نتونستم راهنماى خوبى باشم . منو ببخش آبجى كوچيكه م - (آبجى هستى) هميشه غمخوار بودى و دعام كردى ، ببخش اگه هر وقت اومدم وبت يه آپ غمگين داشتم ، ببخش كه هميشه نااميدت كردم آبجى - (آبجى Dijam) منو ببخش نشد از غصه هات كم بكنم . ببخش اگه دلگرمى و داداشى خوبى نبودم واست - (آبجى ديانا) هميشه تو آپ هام اومدى و هميشه مهربون بودى و عاشق اين كلمه ت شدم = عالى بود در حد Bondesliga و ببخش داداشى خوبى نبودم - (آبجى الناز) تازه عضو شدى اما تو آپ آخرم اولين نفرى بودى كه اومدى و فهميدم كه خيلى مهربونى . تازگيا هم تولدت بود و تولدت هم مبارك - (آبجى شيدا) تازه لينكت كردم و از رفتارت فهميدم كه خيلى گل و مهربونى و ممنون به وبم اومدى - (آبجى مهسا) منو ببخش كه دير لينكت كردم آبجى و همچنين ممنون كه لينكم كردى آبجى مهربون - (آبجى هايمى) ممنون از مطلب ارساليت و همينم كه عضو شدى از سرمم زيادى بود ممنون - (آبجى زرى) هميشه راهنمايى هات سنجيده و خوب بود ، ممنونم از تمومه همدردى ها و خوبى هايى كه در حقم كردى - (دختران دريا) آبجى هاى خوبم هميشه دلگرمى بودين و هميشه دركم كردين بخاطر تمومه خوبى هاتون ازتون ممنونم - (آبجى سحرناز) هميشه با مطلب هاى زيبات وبمو چراغونى كردى و ممنون از خوبى هات و حضور گرمت تو وبم و ممنون از زحمت هات - (آبجى سارينا) ممنون كه عضو شدى و ممنون از همدردى هات و ممنون از خوبى هايى كه در حقم كردى - (آبجى ناهيد) ممنون كه عضو شدى و ممنون كه هميشه از دور هوامو داشتى و همدردى كردى و مهربون بودى - (آبجى ميترا) هميشه مهربون بودى و هميشه دركم كردى ، ببخش داداشى خوبى نبودم - (آبجى النا)هميشه مهربون بودى و سعى كردى آرومم كنى . ممنون از تمومه خوبى هات ، ببخش داداشى خوبى نبودم - (داداش محمدرضا) تو اولين داداشى بودى كه عضو شدى و خيلى كمكم كردى مديونتم داداش و مرسى كه هميشه هوامو داشتى و مثل داش خودم بودى دمت گرم داداشى بامرام - (داداش ياس) هميشه بامرام بودى و هوامو داشتى يه دونه بودى . دمت گرم داداشى بامرام - (داداش رامين) هميشه بامرام بودى و با حضورت وب خرابمو آباد كردى دمت گرم داداشى بامرام - (داداش ناشناس) هميشه بامرام بودى و هميشه با اومدنت منو وبمو خوشحال كردى . دمت گرم داداشى بامرام - (داداش مهدى) هميشه بامرام بودى و هوامو داشتى و با حضور گرم و دوست داشتنيت خوشحالم كردى دمت گرم داداشى بامرام راستى تازگى تولدت بود ، تولدت مبارك - (داداش حامد) دوست صميمى خودم بودى كه عضو شدى و شدى داداشم دمت گرم داداشى بامرام - (داداش رضاى عزيز) دمت گرم كه عضو شدى اما آخر وبتو نذاشتى تا بتونم آدرس جديدمو بدم شرمنده بخدا ، - (داداش حسين) داداش دمت گرم كه دم آخر يادى از ما كردى - (سياوش و فرزانه) ببخشيد اگه آدرستون رو نداشتم تا خبرتون كنم . ممنون كه عضو شدين و ممنون از مطلب ارساليتون - (داداش سياوش و مردتنها و داداش محسن و داداش ميتا) ممنون كه عضو شدين و ممنون از حضور گرمتون داداش هاى بامرام - (آبجى يكتا و آبجى الهام ، داداش سيامك ، (آبجى زهرا -دلباخته) ، آبجى مريم ، آبجى هانى ، آبجى پريسا ، آبجى عاطفه ، داداش شاهين، داداش مهرداد، داداش هادى ، ميثم و مهسا ،آبجى آتيه ، آبجى كيميا و آبجى افسانه) شمايى كه لينك شدين و يكى دو بار بيشتر تو وبم نديدمتون از شماهم ممنونم . اميدوارم هميشه شادو سلامت و سرافراز باشين . دوستدارتان سامان . تنهاترين تنها



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت1:39---3 فروردين 1392
سلام داداش گلم. مرسی بابت لطفی که به من داری. امیدوارم سالی سراسر شادی و باشکوهی داشته باشی.

حتما آدرس وب جدیدتو واسم بفرست چون یادت رفت واسم بزاریش

منتظرتم

بدرود
پاسخ: khahesh mikonam dadash ramine aziz, manam hamintor omidvaram saale khoobi ro dar kenare khanevadeye azizet ba aramesh separi koni, mamnoonam az lotfet dadash.


KiMiYa
ساعت23:33---7 اسفند 1391
”سـرد اسـت و مـن تـنهایـم “



چـه جمـلـه ای !



پــــُر از کـلیـشه …



پـــُـر از تـهـوع …



جـای ِ گـرمی نـشستـه ای و می خـوانـی :



” ســرد اسـت “…



یـخ نمـی کنـی …



حـس نـمی کنـی …



کـه مـن بـرای ِ نـوشتـن ِ همیـن دو کلمـه



چـه سرمایـی را گـذرانـدم …





==========



na baba kari nakardam ke enghadr tashakor mikonin az coment haye zibaoon mamnoonam
پاسخ: Bazam Migam Mamnoon Az in Hame Lotf o Mohebbat Ajie Golam.


KiMiYa
ساعت23:31---7 اسفند 1391
یادت باشه دیگر یادت نیستم



گاهی دست " خـــودم " را می گیرم...



می برم هوا خوری...



" یــاد " تو هم که همه جا با من است...



" تنــهایــی " هم که پا به پایم میدود...



...میبینی...؟



وقتی که نیستی هم



جمعمان جمع است...



KiMiYa
ساعت23:31---7 اسفند 1391
مـﮯפֿـوآهـَґ برگـَرבґ بـﮧ בورآטּ ڪوבڪـﮯ:







آטּ زمـآטּهـآ ڪـﮧ:عـِشق تنهـآ בَر آغـوش مـآבر פֿـُلـآصـﮧ میـشـُב،







بـالـآتـَریـטּ نـُقطـﮧ زَمیـטּ،شـآنـﮧهـآﮮ پــבَر بوב،







بـَבتریـטּ בُشمـنـآنـَґ פֿـواهـَر و بـراבرґ بـوבنـב؛











تنهـآ چیـزﮮ ڪـﮧ مـﮯشڪَست،اسبـآب بـآزﮮهـآیـَґ بـوב







و معنـآﮮ פֿـُבاحـآفـِظ تا فرבا بوב ..
پاسخ: ye donyaaaaaaa mamnoonam


KiMiYa
ساعت23:19---7 اسفند 1391


دوست دارم در دلواپسی هایت...لحظه های تنهاییت...لحظه های نمناکی چشمانت...











برایت آغوشی باشم گرم و مهربان











تا امن ترین و آرام ترین پناه دنیا باشم











برای خراش های دل دریاییت...











نمی دانی چه می کند نا آرا می هایت با این دل عاشق ...


پاسخ: mamnoonam azatoon aji kimiya, vaghean ziba o sarshar az ehsas bood...


KiMiYa
ساعت23:17---7 اسفند 1391
در باز و بسته شد!!!

















حتما باز باد شوخيش گرفته

















اداي آمدنت را در مي آورد!!!!!


پاسخ: kootah amma cheghadr ziba, mamnoonam azatoo ajim


neda
ساعت15:35---9 دی 1391
سلام اقاسامان ممنون که اومدی

میلینکمت دادا

بازم یه سری بزن

ممنون
پاسخ: ممنون آجيه گلم... چشم حتمأ.


sogand
ساعت23:56---10 آذر 1391
salam azizam.halet chetore?etefaghan chand roz bod hamash fk mikardam ke chera saman barnagashte hanoz.alan ke commentet ro khondam bavaram nashod.bebinam halet chetore?chi mikoni?
rasti add webet ro nadadam chon gofte bodi dost nadari har kasi add ro dashte bashe.
movafagh bashi har koja ke hasti.


sahar
ساعت2:24---4 آذر 1391
rastiii dadashii dg azam nakhay bebakhshametaaa???fahmidi???narahat misham...

to behtarin dadash donya bodi vasam o hastiii o khaahii bod...

rastiii kheiliii khishhalam vase tasmimet ke dars khon shi
ba in ke delam barat tang mishe valiii man poshtetam dadashiii boro o ta be khodet naoomadiii naya...

dadashiii manam barat doa mikonam makhsosan in shabaye azizooo

yadet bashe ajiii saharet doset dare o khoshbakhtito mikhad

harja hasti movazebe khodet bash dadashe yekiyedoneye man


sahar
ساعت2:17---4 آذر 1391
dadashiii chesham dard gereft upetoo khondam!!!!

moratab benevis azizam!

be khoda adrese vebetoo nadashtam va ye 5 mahi bod ke nemiam net!!!

age bebini vebo mibini ke az aval daram up mizaram...
dadashie goolam dele manam barat tangolide bod

bavar kon rozaye sakhtio dashtam!

dadash??kheiliii baram doa kon kheili
ajit bad dardo ghose dare...



faghat baram doa kon...

movazebe khodet bash dadashi
man hamishe be yadetam...


فرزانه
ساعت12:05---1 آذر 1391
سلام داداشي خودم خوبي عزيزم يه خبر خوش بهت بدم البته در طي اقدام هست اگه بشه و خدا بخواد به ياري حق تعالي دارم برميگردم براي هميشه ايران البته با تمام خونواده ام دعا كن كه اين آرزوم برآورده شه داداشي خوبم
پاسخ: به سلامتى آبجيه گلم... از خدا ميخوام كه همين طور بشه ، چشم حتما دعات ميكنم...


فرشته
ساعت15:55---18 آبان 1391
داداشی من اومدم ادرس جدید وبمه بیا خوشحال میشم
پاسخ: سلام آبجى خيلى خوشحالم كردى... خوشحالم كه آبجى كوچيكه م دوباره برگشت... چشم حتمأ ميام...


یگانه
ساعت19:20---17 آبان 1391
سلام افا سامان مثل اینکه دل پری داری منم مثل تو وبلاگ خوبی داری حرف دل منم بود دوستش دارم فعلا بای
پاسخ: سلام يگانه خانوم . آبجيه گلم شنيدم خدا تو قلب هاى شكسته جا داره... پس يادتون باشه كه ما هنوز خدا رو داريم حتى اگه تنهاترين تنها بشيم... ، خيلى خوشحال شدم كه به وبم سر زدين اما كاش آدرستون رو هم ميذاشتين ، در هر صورت ممنونم . بازم بياين.. خوشحال ميشم .


یگانه
ساعت19:20---17 آبان 1391
سلام افا سامان مثل اینکه دل پری داری منم مثل تو وبلاگ خوبی داری حرف دل منم بود دوستش دارم فعلا بای

اجی محدثه
ساعت10:42---14 آبان 1391
قربونت بشم داداشی خوشحال شدم کامنتتو دیدم تو حالت خوبه خوبی چه خبر؟؟؟

مدرسه چیکارمیکنی خوش میگذره

بیا بوست کنم ببینم خیلی وقته ندیدمت

الهی فدای داداشیه گلم بشم که هیچوقت ابجیشو تنها نمیزاره

جیگرمی داداشی منم حالم خوبه

خیلی دوست دارم گلم

خیلی اقایی داداشی سامی

بووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووس

قربون یه کوچولو یه کوچولو هات برم داداشی
ههههههههههههه

مواظب خودت باش دادش گلم بای


ساعت18:50---18 مهر 1391
داداشو دلتنگتم پاسخ: آبجى خييييييييلى گلى به قرآن .

فرزانه
ساعت13:08---6 مهر 1391
سلام داداش من خوبي

ميدونم تو هم مثل من خيلي رنج كشيدي منو ببخش اما خيلي داغون بودم الان هم نميدونم چطوريه كه راه ميرم اما باز هم تنهام ميدونم خيلي رنجوندمت

داداش نازنينم بخدا دوست دارم ميخوام دفعه ديگه كه ميام كامنت زيبات رو ببينم خيلي دوست دارم

تو عزيز عزيز عزيزتريني برام

مراقب خودت باش

من بخاطر تو اومدم

پس تو هم بخاطر من بيا

البته من هفته اي دو بار ميام و به همه سر ميزنم دوست دارم تو هم بيايي

فداي تو

آبجي فرزانه
پاسخ: سلام آبجيه من... نميدونم چى بگم كه از اين دنياى اندوه بياى بيرون.. فقط بعنوان يه داداش كوچيكتر بهت ميگم... مواظب خودت باش آبجى فرزانه ى من... فقط همين .


sarina
ساعت12:44---29 شهريور 1391
سلام اقا سامان.من دلم برات تنگ شده خیلی زیاد.بعدشم تا وقتی تو دوباره برنگردی من نارحتم فهمیدی اقا داداش

sara
ساعت22:46---27 شهريور 1391
salam samane azizam.khubi dadashe mehrabunam?delam barat tangide.omidvaram tu masiri k entekhab kardi movafagh bashi v ghaviyo mohkam be rahet edame bedi.hamishe az khodaye khubemun barat behtarinaro arezoo mikonam.bebakhsh k natunestam abjiye khubi barat basham.movazebe khubiyat bash.montazeretam hichvaght faramushet nemikonam.by by

فرزانه
ساعت12:32---25 شهريور 1391
سلام داداش سامان من خوبی از کامنتهای زیبات ممنونم بعد از یه مدت خیلی طولانی برگشتم منتظر حضور گرمت مثل همیشه در وبم هستم

دوستت دارم و از دور میبوسمت

فرزانه
پاسخ: سلام آبجى فرزانه ى من... خداروشكر كه برگشتى... اميدوارم كه هميشه شاد و سلامت و سرشار از آرامش باشى آبجيه من... كاش تو اين تنگناى هستى ، هنگام تقسيم خوشى ها و شادى هاى دنيا منو تو ، تو صف آخر نه ايستاده بوديم كه بهمون نرسه... آجى كاش كه عاشق نميشديم يا حد اقل وابسته نميشديم.. بعده اين همه سال كه دارم نفس ميكشم تو اين مدتى كوتاهى كه نبودم به اين نتيجه رسيدم كه تو اين دنيا جايى براى عاشق ها نيست!!! عاشق هميشه تنهاست..


ساعت11:32---20 شهريور 1391
salam saman khubi azizam delam bara harfat ye rize shode bud bad az chand vaght umadam ba del neveshttehat arum begiram

be in post barkhord kardam delam rikht

kojaii to pesar ba ie alame deltangi umadam bebinamet age umadi ye sar behem bezano az deltangi rahaiim bede

mamnun misham azat
پاسخ: salam dadash , kheyli ba ma'refati daasham , baz ham mamnoon az in hame lotf o mohabbat... mamnoon

ramin
ساعت17:22---6 شهريور 1391
دیشب که نمیدانستم برای کدام یک ازدردهایم گریه کنم کلی خندیدم...
پاسخ: مرسى داداش رامين . هميشه نوشته هات سرشار از احساس اند...


mahsa
ساعت10:35---28 مرداد 1391
سلام اقا سامان نمیدونم که دوباره به وبت سر میزنی یا نه...

ولی من تازه این مطلب و دیدم

مرسی که اومدی خ خوشحال شدم موفق باشی
پاسخ: سلام آبجى ممنون كه اومدى... خوشحالم كردى.. ممنون آبجى مهساى خوبم...


faeze
ساعت11:29---27 مرداد 1391
داداش گفتی راهنمایی هات واسم خوب نبود نه داداش اینجوری فکر نکن راهنمایی هات خیلی به دردم خورد و الان خیلی خوشبختم با عشقم تو بودی که مانع این شدی که رابطم بهم بخوره تو بودی که تو تنهایی هام همیشه آرومم کردی داداش توروخدا زودتر برگرد دلم واسه خودت و دل نوشته هات تنگ شده
پاسخ: سلام آبجى فائزه ى گلم . خواهش ميكنم آبجى من كه كارى نكردم ولى مطمئن باش اگه كارى ام كردم وظيفه م بود ، تو لطف دارى آبجيه خوبم . ممنون از اين همه لطف و محبت...


دختران دریا
ساعت1:46---25 مرداد 1391
سلاممم، چقدرسخته که حالا اومدیم که نیستی داداش عزیز... بغض گلومون و گرفته... قد یه آسمون هم دلمون گرفت. دیگه چی می تونیم بگیم در نبودت؟! هیچ وقت نتونستیم خواهرهای خوبی باشیم واست و کمکمت کنیم تا غمت کم بشه، اما مثل یه برادر واسمون عزیز بودی، مودب و مهربون و عاشق ... از خدا می خوایم هر چه زودتر کارایی رو که به خاطرشون ما خواهر برادرهات و رها کردی به بهترین نحو انجام بدی، بشی شاگرد اول مثل همیشت، دوباره شاد بشی و ... و پر از موفقیت و احساس خوب برگردی پیشمون. ما همیشه منتظر برگشتنت می مونیم. زیاد منتظرمون نذاری ها ... تا نفس هامون به شماره نیفتادن برگرد ... به خدا می سپاریمت ...


حامد
ساعت19:00---23 مرداد 1391
سلام داداش گلم،دلم برات تنگ شده،ستاره سهیل شدی دیگه؟زیر پات مارو هم ببین.مطالبت روز به روز داره بهتر میشه ها.مواظب خودت باش،بای
پاسخ: سلام دوست صميميه من يا همون داداش خودم... اين چه حرفيه رفيق ؟ تو در قلب ما جا دارى ؟ ببخش داداش... خداييش خيلى دنياى غمگين و گريه دارى دارم ، خيلى مدته كه مسير زندگيمو گم كردم... خيلى داغونم داداش... خيلى


ساعت10:59---23 مرداد 1391
بــــــآور کـنּ ، خیلي حرفــــ استـ !!!



وفــآدار دستـهآیت بـاشم،



کـهـ یکـبار همـ لمســشآن نکــرده ام
پاسخ: واقعا زيبا و سرشار از معنى بود... ممنون داداش مهدى .


y ashegh
ساعت23:42---22 مرداد 1391


my love
ساعت12:26---22 مرداد 1391
شکر و سپاس خدا جون

که بسياري از دعاها و خواسته هاي من را اجابت نکردي و ب حکمت آنچه ب صلاح بود ب من دادي و آنچه نبود از من گرفتي
پاسخ: سلام داداش ياس خودم ، خيلى خوبه كه به اين نتيجه رسيدى ، جاى افتخار داره ، بهت تبريك ميگم داداش . يه دونه باشى...


my love
ساعت12:25---22 مرداد 1391
اگر ميدانستيم که چقدر اين دنيا با همه چي که باهاشه و لذت هاش چقدر زود گذره از خدا ميخواستيم هيچ چيز تو اين دنيا بهمون نده مگر بقدري که جان عبادت و بندگيش را داشته باشيم و همه چيز تو دنياي باقي



بهمون عنايت کنه

خدا بزرگ و مهربون شکر بخاطر همه چيز


پاسخ: واقعأ داداش... قربون خدا و كارهاش برم... هر چيزى يه حكمتى داره واس خودش!!!


my love
ساعت12:25---22 مرداد 1391
گفت:مي خواهم با تو باشم ،
گفتم : منم يکي هستم مثل خودت
برو با يکي که مثل هيچکس نيست ، بي نياز از تو و همه چيز است ، هيچ وقت تنهات نميزاره ، هر وقت خواستي باهات حرف ميزنه و خواستي باهاش حرف بزن ، دوست داشتنش و عشقش واقعي و پاک و ابديست ،

تو را براي خودت ميخواد نه چيز ديگر ، همه چيز بهت ميده بدون منت و هيچ چيز ازت نمي خواد
و اون يکتاي بي همتاي عالم ” خدا “


elnaz
ساعت18:11---19 مرداد 1391
omade budam az babate shere ghashanget k bara tavalodam gofti tashakor konam

kheili ba marefati dadashi


elnaz
ساعت18:10---19 مرداد 1391
salam
man chand ruzi nabudam
koja rafti yeho!!
gharar bud hamishe bashi

delam barat tang mishe
ishala movafagh bashi


ramin
ساعت2:10---17 مرداد 1391
من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشی / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشی / در هر نفس این است دعایم همه : ای ماه / در زیر و بم خاطره آزرده نباشی





همیشه و هرکجا که هستی موفق باشی



منتظرت میمونم

داداش

گلم
پاسخ: فداى مرامت داااااش رامين . مثل هميشه اگه 6 لايه هم ايزوگامت كنن باز هم مرام ازت چكه ميكنه... ممنون از اين همه لطف و محبت... آدم با داشتن عزيزهاى مثل شما احساس غرور ميكنه .


elahe & ramin
ساعت23:12---12 مرداد 1391
آخه چراااااااااااااااااااااااااااد اداش سامان؟
نرووووووووووتنهامون نذار.من که ازت بدی ندیدم.نروسامان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در پنج شنبه 12 مرداد 1390

و ساعت 6:53



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 76580
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1